Diéta hibák…

Mivel hibázhatunk a diétánk alatt? 

  • ha nem fogyasztunk elegendő zöldséget. Fontos, hogy az ajánlott napi zöldség mennyiséget mindennap fogyaszd el. Hogy mik ezek a zöldségek, bővebben itt olvashatsz. KATTINTS IDE
  • ha nem viszünk be elegendő fehérjét, mert úgy érezzük, nem kell több PRODIMED tasakot bontanunk, mondván: „úgysem vagyok éhes”. A napi 4-5 tasak tartalmától nem ajánlott eltérni.
  • ha nem fogyasztunk elegendő folyadékot (napi minimum 2-3 liter)
  • ha alkoholt fogyasztunk. Ha mégis elcsábultál, ne  hagyd abba a diétát, mindenképpen folytasd tovább.
  • ha szénhidrátot fogyasztunk (akár csak egy pár falatot is) ezzel nagyon könnyen leállítjuk a ketózis állapotát, ennek ellenére is fontos tovább folytatni a diétát, nem szabad abbahagyni illetve pánikba esni.
  • ha nem tervezzük meg előre az étkezést, különös tekintettel a napszakokra. A tervezéssel sokkal könnyebben vészeled át ha egyik pillanatról a másikra éhségérzet törne Rád. (ajánljuk, hogy mindig legyen egy ropogtatós szelet a táskádban)
  • ha cukrot vagy mézet használunk. Helyettük az édesítőszerek javasoltak.
  • ha kevés az Omega3 zsírsav bevitele (hidegen sajtolt olajok, például: olívaolaj)
  • ha nem szeded az előírt vitaminokat és táplálékkiegészítőket, melyek fontosak a szervezeted számára a diéta alatt. Erről bővebben tájékozódhatsz IDE KATTINTVA.